Brązowa letnia sukienka

Już jakiś czas temu uszyłam sobie sukienkę na lato. Oto efekt:

Materiał to brązowy batyst, bardzo przewiewny. Wiem, kolor pewnie nie każdemu przypadnie go gustu, ja akurat dobrze się czuję w brązach i stąd ten wybór. Sukienkę zaprojektowałam i wykroiłam sama. Do sukienki uszyłam paseczek, który można przewiązać w pasie by podkreślić talię.

Poniżej zbliżenie na paseczek:

Górna falbanka ma gumkę, która ładnie przytrzymuje falbankę w miejscu. Poniżej zbliżenie na górną falbankę:

I jak Wam się podoba?

4 thoughts on “Brązowa letnia sukienka

  1. Fantastyczna ta sukienka, super pomysł. A smaku dodaje zarówno paseczek jak i ta żółta bransoletka. Brąz to świetny kolor, nawet jako „baza”, do tego dodatki w każdym prawie kolorze pasują idealnie:)

Skomentuj

