Niebieska sukienka na lato dla dziewczynki

Kilka dni temu skończyłam szyć sukienkę dla mojej córeczki. Projekt uważam za udany i z chęcią go Wam zaprezentuję.

Sukienkę wykonałam z niebieskiej 100% bawełny wg projektu z Burdy 6/2011. Nie byłabym sobą gdybym choć lekko jej nie zmieniła. Mianowicie dodałam falbankę do szeleczek, tak jak to jest w tunice, którą już kiedyś Wam prezentowałam. Myślę, że te falbanki ochronią choć trochę ramiona przed oparzeniem słonecznym.

Tył sukienki:

Falbanka:

I co myślicie o niej? Mojej córeczce bardzo się podoba.

Skomentuj

