Balowa sukienka dla dziewczynki

Już jakiś czas temu zaprojektowałam i uszyłam sukienkę na wielkie wyjścia dla mojej córeczki. Jeśli jesteście ciekawi efektu końcowego to zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć poniżej.

Sukienka posiada efektowną kokardę z tyłu, którą zaprojektowałam sama trochę na wzór męskiej muchy. Dzięki specjalnemu krojowi kokarda układa się znakomicie. Zobaczcie sami:

Kokardą można łatwo regulować obwód pasa. Sukienka ta uszyta jest z żółtej bawełny. Kreacja zapinana jest na guziczki obszyte tą samą bawelną, z której wykonana jest sukienka. Kokardę, dół i górę sukienki ozdabiają szklane koraliki, które czynią ją niepowtarzalną. Rękawki podwinęłam ręcznie, tak by nie było widać szwu.

Sukienka posiada tiulową halkę, która nadaje sukienke objętości. Całościowo sukienka prezentuje się tak:

One thought on “Balowa sukienka dla dziewczynki

  1. Cześć!
    Pięknie szyjesz!! Zakochałam się w tej pomarańczowej bawełnie i niepozornych, malych koralikach. W ogóle, to trafiłam tu przez przypadek, przeglądając słodkie różowe, na jedno kopyto szyte sukienki, doszukałam się taakiego cuda!! Mam nadzieję że kiedyś dorównam twoim umiejętnościom szyciowym ;-)

Skomentuj

