Woreczki do rzucania

Ostatnio uszyłam woreczki do rzucania, które były nam potrzebne do zabawy urodzinowej mojego synka. Dzieci są zachwycone woreczkami z kaszą, Wasze dzieci też będą je uwielbiać, tym bardziej jeśli pozwolicie im pomóc Wam w ich wykonaniu.

Woreczki do rzucania

Wygrzebałam z szafy kilka małych kawałków flizeliny oraz kilka innych bawełnianych materiałów i zabrałam się do szycia. Później przyszła kolekej by do pracy zaprosić dzieci. Naszykowałam nasiona gryki, Wy możecie użyć nasion ryżu lub suchego grochu. Przygotowałam również lejek i łyżeczkę.

Zadanie dzieci polegało na tym by przy pomocy lejka i łyżki umieścić nasiona w woreczkach. Napełnione woreczki zaszywałam ręcznie ja, mama.

Dzieci miały dużo radości podczas napełniania woreczków kaszą.

Życzę Wam udanej zabawy i pięknych woreczków z kaszą.

Skomentuj

