Dekorowanie Tortu Urodzinowego

Witajcie ponownie! Macie ochotę udekorować tort ze swoimi dziećmi, ale nie macie pojęcia od czego zacząć? A może boicie się o bałagan? Nie panikujcie, podążajcie za moimi wskazówkami, a na pewno wszystko pójdzie „jak po maśle”.

IMG_1409

Dekorowanie Tortu Urodzinowego

Opowiem Wam jak to było u nas w domu. Tort upiekłam, jak dzieci były jeszcze w szkole. Później zastanowiłam się nad projektem dekoracji i przygotowałam odpowiednie świeczki i posypki. Oczywiście podczas projektowania wzięłam pod uwagę upodobania moich dzieci, czyli np.:

  • moja pięcioletnia córka lubi serduszka i kolor czerwony,
  • a trzyletni synek uwielbia kolor niebieski.

W efekcie otrzymałam świeczki w kolorze niebieskim i dwa rodzaje posypki: kolorowe serduszka i niebieskie kuleczki. Świeczek naszykowałam 6, po trzy dla każdego dziecka, by było sprawiedliwie. Nie trudno zgadnąć, która posypka trafiła do którego dziecka. Jeśli planujecie użyć nieparzystą liczbę świeczek, możecie tę jedną, ostatnią świeczkę wbić osobiście, tak by nie było niezadowolenia.

Gdy wszystko było już gotowe wyjaśniłam dzieciom plan działania i umyliśmy ręce! Następnie każde dziecko dostało swoje dekoracje. Zaczęliśmy od posypywania, najpierw jedno dziecko, później drugie.

IMG_1389

To samo ze świeczkami, najpierw jedno dziecko wbiło swoje świeczki…

IMG_1393

… później drugie.

IMG_1398

A oto efekt!

IMG_1401 

Życzę Wam udanej zabawy!

Skomentuj

