Letnia pidżamka dla dziewczynki

Jakiś czas temu opublikowałam wersję pidżamki dla chłopca https://idealnapanidomu.wordpress.com/2014/02/28/pidzama-dla-chlopca/.  A tu, kolejna propozycja pidżamki, lecz tym razem wersja dla dziewczynki.

Letnia pidżamka dla dziewczynki

Materiał na pidżamkę … to moja dawna ciążowa pidżama. Szkoda mi było wyrzucać tak dobrej bawełny, stwierdziłam, że jeśli różowy to jeden z ulubionych kolorów mojej córki to czemu nie obdarować jej nową, letnią i różową pidżamką :)
IMG_4480

Góra pidżamki jest wykończona bawełnianą, delikatną koronką. Dodałam do niej zielone guziczki, które ładnie kontrastują z różowym akcentem materiału.

IMG_4482

Z lewej strony koszulki dodałam małą kieszonkę, którą wykonałam z tego samego materiału co reszta pidżamy.

IMG_4492

Spodenki od pidżamy są oczywiście krótkie. W pasie mają gumkę, która bardzo dobrze wpływa na komfort noszenia. Jako dodatek zastosowałam kokardkę, wykonaną z tej samej koronki co obszycia koszulki i zielony guziczek.

IMG_4490

A tu zbliżenie na koronkę.

IMG_4493

Rosalia i jej NOWA pidżamka.

IMG_4562

IMG_4563

Podstawy wykroju zaczerpnęłam z Burdy. Oryginalny wykrój uległ kilku przeróbkom.

Pozdrawiam serdecznie.

2 thoughts on “Letnia pidżamka dla dziewczynki

  1. Jest urocza w swojej prostocie a jednocześnie ta delikatna koronka,guziczki i kokardka nadają jej dodatkowego wdzięku. Pięknie wykonana,zreszta jak wszystko co szyjesz:)

Skomentuj

