Letnie spodenki dla chłopca

IMG_4529

 

Letnie spodenki dla chłopca

Zdołałam uszyć mojemu urwiskowi kilka par letnich spodenek. Podczas lata zdały całkowicie egzamin. Wykonałam je z bawełny lub lnu. Poniżej przedstawiam zdjęcia z ujęciami, które pozwolą Wam przyjrzeć się im z bliska i ocenić moje zdolności krawieckie.

Tu jedne ze spodni widziane od przodu.

IMG_4499

A tu te same spodenki widziane z tyłu. Spodenki posiadają dwie tylnie kieszonki oraz gumkę w tylniej części pasa, która ułatwia dopasowanie.

IMG_4503

 Kieszonka boczna posiada klapkę z guziczkiem.

IMG_4497

Widok na tylną kieszonkę i jej wzmocnienia oraz ozdobne poziome szycie.

IMG_4506

Zbliżenie na kieszonkę boczną wewnętrzną.

IMG_4511

A tu jak spodenki prezentują się na Gabrielu.

IMG_4590

Niebieska wersja spodenek. Widok z boku.

IMG_4630

Spodenki niebieskie, widok z tyłu.

IMG_4637

Wykrój kroku spodni zaczerpnęłam z Budry z jakiegoś wykroju spodni chłopięcych.

:)

Koniecznie podzielcie się ze mną opinią.

IMG_4526

Skomentuj

