Pufa podłogowa z dinosaurem

Pufa z Dinosaurem

Pewnego dnia postanowiłam zrobić małą niespodziankę Gabrielowi – pufę z aplikacją zainspirowaną jego rysunkiem dinosaura. Poniżej zamieściłam zdjęcie rysunku dinosaura jaki wykonał mój 4- letni syn.Gabriel's Pouffe copy

W celu wykonania pufy użyłam szarego lnianego materiału, który zakupiłam w IKEA. W celu wykonania aplikacji użyłam bawełnianych skrawków jakie udało mi się zgromadzić w domu przez ostatnich kilka lat. Dodatkowo potrzebowałam guzików, taśmy rzepowej, flizeliny oraz nici.

Pufa składa się z wierzchniej poszewki oraz podszewki, w której umieszcza się wypełnienie, u nas są to styropianowe kuleczki. Od spodu pufy znajduje się otwarcie, które umożliwia łatwe usunięcie wypełnienia jeśli np. chcemy wyprać wierzchnią powłokę bądź wymienić wypełnienie na inne.

IMG_8697 copy 2

Poniżej zbliżenie na aplikację pufy.

IMG_8698 copy

Jak już wspomniałam wcześniej jako wypełnienia użyłam styropianowych kulek, które sprawiają, że pufa jest niesamowicie lekka. Dzięki temu dziecko może swobodnie przemieszczać się z nią po całym domu.

IMG_8714 copy

Więcej szczegółów.

IMG_8722 copy

Pufa ta jest całkiem spora, 60 cm średnicy i 20 cm wysokości. Zapomniałam dodać, że wężyk/sznureczek zrobiłam sama by na pewno jego odcień pasował do materiału z jakiego została wykonana pufa.

IMG_8793 copy

Mój syn bardzo lubi swoją pufę i jak już wspominałam wcześniej  styropianowe kulki sprawiają, że pufa jest niezwykle lekka i bardzo wygodna.

Mam nadzieję, że podoba Wam się pufa z dinosaurem mojego syna. :)

Miłego dnia!

Skomentuj

