Letnie bluzeczki

Do mojej szafy zawitały dwie letnie bluzeczki, które są mojego projektu i mojego wykonania. Bardzo je lubię, są idealne na upalne dni.

Bluzeczki choć tak podobne do siebie, są zupełnie inne jeśli chodzi o stopień trudności szycia. Ta czerwona zawiera więcej trudnych elemantów, natomiast ta wzorzysta jest bardzo prosta i każdy z powodzeniem może ją uszyć.

Materiał jaki użyłam do uszycia czerwonej bluzeczki to 100% bawełna. Bluzka ta bardzo dobrze pasuje do krótkich spodenek.  Góra i dół bluzki ozdobione są falbankami. By bluzka dobrze dopasowała się do ciala zastosowałam dwa tuneliki (pod linią biustu i nad linią biustu) na 1cm gumkę. Dodatkowo okolicę pod bustem wzmocniłam czterema rzędami marszczenia cieniutką gumeczką. Na środku przodu od lewej strony przyszyłam mały tunelik (oczko) przez, który można przeciągnąć troczek, który dla większego komfortu noszenia można wiązać na szyi. Oczywiście wiązanie na szyi jest opcjonalne.

A tak czerwona bluzeczka prezentuje się z troczkami zawiązanymi na szyi.

Poniżej pokazany jest tył bluzki.

Materiał z jakiego została wykonana bluzeczka z kwiatowym motywem to również 100% bawełna. Bluzeczka posiada dwa tuneliki na 1 cm gumkę. Przy górnym tuneliku doszyłam wązką falbankę. Wiązanie na szyi jest również opcjonalne. Bluzeczka ta jest bardzo szybka i łatwa do uszycia. Polecam początkującym.

Tył bluzki:

Pytajcie jeśli macie jakieś wątpliwości dotyczące szycia tej bluzeczki. Napewno odpowiem.

2 thoughts on “Letnie bluzeczki

  1. Gosiu, bardzo ładne bluzeczki. Mnie się marzy letnia bawełniana bluzka w drobne kwiatki, ale nie udało mi się znaleźć kwiecistego materiału. Ty widzę wybór barw i wzorów masz szeroki :) Już teraz wiem, czemu na kolejny wpis przyszło nam czekać te kilka dni ;)
    Gratuluję pomysłowości!

Dodaj komentarz