Duet na Wielkie Wyjście

Czasami zdarzają nam się wielkie rodzinne  wyjścia: rocznica, śluby czy Wigilia. Poniżej przedstawiam Wam co przygotowałam moim pociechom właśnie na takie wydarzenia.

Duet na Wielkie Wyjście

IMG_4346

  Dla mojej 6 letniej damy uszyłam granatową sukienkę z trzema falbankami, a dla 4 letniego przystojniaka granatową muszkę.

IMG_4317

Przy dekoldzie sukiennki pojawiła się również ozdobna falbanka.

IMG_4320

Z tyłu sukienki znajduje się granatowy guziczek, który ułatwia zakładanie.

IMG_4328

Muszka jest podwójna i wykonałam ją tego samego materiału co sukienkę.IMG_4342

Troczki muszki mają regulowane zapięcie, które wykonałam z czarnego samoprzylepnego rzepa.

IMG_4340

Sukienka okazała się rewelacyjna. Rosalia ją poprostu uwielbia.

Jeśli chodzi o muszkę to jest to mój kolejny sukces. Gabriel  zawsze ma ją na wierzchu i pod ręką, nie ma tygodnia by jej nie założył (sam, bez jakiejkolwiek mojej inicjatywy). Drodzy rodzice  jeśli chcecie by Wasz syn w zwykłej koszuli wyglądał odświętnie to jedynie co musicie zrobić, to dodać taką właśnie muszkę.

Jeśli chcecie bym umieściła na blogu tutorial, jak krok po kroku uszyć taką muszkę, dajcie znać. Czekam na komentarze.

Dodaj komentarz